LESSON 3

MUCHOMORKI, SKRZATY

 



Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Muchomorki! Witajcie Skrzaty! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.

 

odtwórz Hello song

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtwórz nagranie i po każdym pytaniu zrób pauzę. 

 



Tłumaczenie: Wspaniale! Jesteście gotowi na poszukiwanie skarb?. Tak?Zaczynajmy więc.Posłuchaj i obejrzyj uważnie video.Kiedy słyszysz:What’s the weather like today?(Jaka jest dzisiaj pogoda?) wskaż okno.

 

odtwórz piosenkę o pogodzie

Wskazówki dla rodziców: Proszę  odtworzyć jeszcze raz nagranie i zatrzymać w miejscu , gdzie są 4 chmurki pogodowe.

 

Tłumaczenie:Bardzo dobrze. A teraz posłuchaj i wskaż. Jest słonecznie.Jest śnieżnie. Jest wietrznie. Jest deszczowo.Teraz spójrz (obrazek poniżej) i dopasuj obrazki.

 

 

 

 

Tłumaczenie: Teraz czas na poszukiwanie pisanek. Spójrz na obrazek pokazujący wiosnę. Wskaż drzewo. Wskaż słońce. Wskaż chmurę.Wskaż trawę. Wskaż niebo.A teraz , gdzie jest żółte jajko?. Znajdź żółte jajko.

 



 



Tłumaczenie: Bardzo dobrze. Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj je na żółto, napisz literę “P” na nim i naklej na koszyczek w ten sposób (proszę pomóc dziecku napisać literkę “P” [pi]) 



 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotów?.Pokaż mi swój koszyk, proszę. Ile jest w koszyku jajek? Policz. Trzy,wspaniale. W koszyku są 3 jajka. Dobra robota. Czas się więc pożegnać. Do zobaczenia w poniedziałek!

 

odtwórz Bye Bye song


LESSON 2

MUCHOMORKI, SKRZATY

 



Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

Tłumaczenie: Witajcie Muchomorki! Witajcie Skrzaty! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.



Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.

 

Odtwórz Hello Song

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtwórz nagranie i po każdym pytaniu zrób pauzę. 

 

Tłumaczenie: Było super! Chodźmy na poszukiwanie skarbu. Spójrz  na 1-szy obrazek. Wskaż dziewczynkę.A teraz powiedz: Widzę dziewczynkę. Wskaż chłopca. Powiedz: Widzę chłopca.Jakiego koloru jest dziewczynki koszulka?Fioletowa, bardzo dobrze.Jakiego koloru jest słońce? Żółte.To prawda.Jaka jest pogoda na obrazku? Czy jest zimno, czy ciepło? Jest ciepło, oczywiście.A teraz spójrz uważnie na 2 obrazki i znajdź różnicę.

 

Wskazówki dla rodziców: Gdy dziecko znajdzie różnicę, proszę odtworzyć następne nagranie

 

Tłumaczenie:  Fantastycznie! Na pierwszym obrazku widzisz cyfrę 8 na koszulce chłopca. Na drugim obrazku widzisz cyfrę 6 na koszulce chłopca.A teraz możemy iść na poszukiwanie pisanek. Gdzie jest zielone jajko na obrazku? Czy widzisz?

 

Wskazówka dla rodziców: Gdy dziecko znajdzie ukryte jajko ( w trawie, obok kwiatków)proszę odtworzyć następne nagranie

 

Tłumaczenie: Wspaniale. Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj je na zielono i naklej na koszyczek w ten sposób (proszę pomóc dziecku napisać literkę “A” [ej]) 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotów?.Pokaż mi swój koszyk, proszę. Ile jest w koszyku jajek? Policz.Wspaniale. W koszyku są 2 jajka. Dobra robota. Czas się więc pożegnać. Do zobaczenia jutro!

 

Odtwórz Bye Bye Song




LESSON 1

MUCHOMORKI, SKRZATY

Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

Tłumaczenie: Witajcie Muchomorki! Witajcie Skrzaty! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.



Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtwórz nagranie i po każdym pytaniu zrób pauzę. 

 

Tłumaczenie: Było super! Teraz możemy rozpocząć nasze poszukiwanie skarbu. Aby dostać skarb, musisz rozwiązać parę zadań. Spójrz na obrazek. Ile widzisz kwiatków? Policz ze mną od 1 do 12. Teraz policz tylko czerwone kwiatki. Ile widzisz czerwonych kwiatków? Dwa? Wspaniale! Powtórz: Widzę dwa czerwone kwiatki. Policz niebieskie kwiatki. Ile widzisz niebieskich kwiatków? Pięć? Dobrze. Powtórz: Widzę pięć niebieskich kwiatków.

Ile widzisz różowych kwiatków? Cztery? Wspaniale! Powtórz: Widzę cztery różowe kwiatki.

A widzisz motyla? Wskaż motyla. Widzisz gąsienicę? Wskaż gąsienicę.

 

 

Tłumaczenie:  Fantastycznie! Teraz czas na następne zadanie. Weź ołówek i narysuj duży koszyk i pomaluj go na kolor brązowy.

 

Wskazówka dla rodziców: Gdy dziecko skończy rysować proszę odtworzyć następne nagranie.

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a? Pokaż mi swój koszyk. Bardzo mi się podoba! Możemy iść na poszukiwanie pisanek. Spójrz na obrazek. Widzisz ukryte czerwone jajko? Gdzie jest czerwone jajko? 

Tłumaczenie: Dobrze! Wskaż i powiedz. Widzę czerwone jajko. Powtórz widzę czerwone jajko. Teraz narysuj jajko. Wytnij jajko. Pokoloruj je na czerwono i naklej na koszyczek w ten sposób.

 

Wskazówka dla rodziców: Proszę pomóc dziecku wykonać zadanie i napisać literkę H na jajku. Można powiedzieć dziecku, że w alfabecie angielskim taką literkę nazywamy [Ejcz].

Tłumaczenie: Pokaż mi swój koszyk. Dobra robota! Teraz czas się pożegnać. Do zobaczenia jutro!

 https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY