UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Informacja dotycząca cookies


 Czym są ciasteczka (pliki cookies)?

Ciasteczko jest plikiem alfanumerycznym (tekstowym), który jest zapisywany na komputerze użytkownika podczas odwiedzin naszej witryny (lub aktualizowany - w przypadku odwiedzin ponownych/kolejnych).

 

W jaki sposób wykorzystujemy cookies w naszym serwisie?

Nie gromadzimy ani nie przetwarzamy żadnych informacji pozwalających na bezpośrednią identyfikację danych osobowych. Pliki cookies są wykorzystywane w naszym serwisie do celów statystycznych (dotyczących statystyk odwiedzin naszej witryny) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i dostarczenia bardziej dopasowanych treści.

 

Czy mogę wyłączyć obsługę Cookies?

Tak, możesz to zrobić w każdej chwili poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki w zakresie obsługi Cookies.

 

Jak wyłaczyć obsługę ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach:

Google Chrome

Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:

  • Usuwanie plików cookie
  • Domyślne blokowanie plików cookie
  • Domyślne zezwalanie na pliki cookie
  • Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
  • Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen

 

Internet Explorer

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

 

Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

 

Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.
O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

 

Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze "Akceptuj pliki cookie”.


Wyłączenie lub blokada obsługi cookies może spowodować nieprawidłowe działanie naszej witryny. Jeśli Twoja przeglądarka akceptuje obsługę Cookies, oznacza to wyrażenie zgody na stosowanie cookies przez naszą witrynę.

Lesson 12 yellow

Aneta Lukas

LESSON 12

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



Odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie skarbu? Zaśpiewajmy piosenkę.

                                                                           


Odtwórz Here comes the Bunny




 

Tłumaczenie: Spójrz na obrazek, wskaż  i powiedz: Koszyczek wielkanocny, kurczątko, pisanka, zajączek wielkanocny,bazie kotki.

 



Propozycja zabawy: Proszę przygotować 2 zestawy kart ze świątecznymi obrazkami 

( koszyczek wielkanocny, zajączek, kurczaczek, bazie kotki, pisanka). Każdy z uczestników rozkłada swój zestaw kart przed sobą, w taki sposób, aby obrazki były niewidoczne. Gracze równocześnie  odkrywają pierwszą ze swoich kart Jeśli mają te same obrazki wołają Happy Easter! I tak po kolei, aż odkryją wszystkie obrazki.



 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie w parku. Wskaż kwiaty. Wskaż drzewo.Wskaż trawę. Wskaż ławkę. Wskaż kosz na śmieci. Znajdź czarne jajko.

 

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na czarno.Napisz”wykrzyknik”  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dwanaście.Tak, w koszyku jest dwanaście  jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w piątek!   

                      

Odtwórz Bye Bye song                                                                                                                                         

















Lesson 11 yellow

Aneta Lukas

LESSON 11

SMERFY, KUBUSIE




Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu? Pooglądajmy więc historyjkę. 

odtwórz ice cream for Steve 

 

 

 

Tłumaczenie:Popatrz na obrazek, wskaż i odpowiedz. Czy lubisz lody? Powiedz: Lubię lody/ Nie lubię lodów (I like/ I don’t like ice cream). Czy lubisz czekoladę? Powiedz: I like chocolate/ I don’t like chocolate. Czy lubisz ciasto? I like/ I don’t like.Czy lubisz śliwki? I like plums? I don’t like plums.Czy lubisz pomidory? I like tomatoes? I don’t like tomatoes.

 





Propozycja zabawy: Proszę przygotować kartoniki z różnymi produktami, owocami. Spośród przygotowanych kartoników, każdy uczestnik wybiera 3. Kładzie je przed sobą tak, żeby przeciwnik nie widział jakie są na nich obrazki.Zadajemy naprzemiennie pytanie: Do you like…( wymieniamy nazwę produktu)? Jeśli osoba, której zadajemy pytanie ma obrazek z tym produktem , to go odkrywa i mówi: Yes, I like...Wygrywa ten uczestnik gry, któremu uda się jako pierwszemu odkryć wszystkie karty przeciwnika.

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie po łące. Wskaż kwiaty. Wskaż pszczołę.Wskaż motyla. Wskaż gąsienicę. Wskaż mrówkę. Znajdź białe jajko.

 

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na biało.Napisz literę “R”[a:]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policzmy. Jedenaście.Tak, w koszyku jest jedenaście  jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w czwartek!   

                      

Odtwórz Bye Bye song 














Lesson 9 yellow

Aneta Lukas

LESSON 9

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Pooglądajmy video 

Odtwórz Finger animal family 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Gdzie jest motyl? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Jakiego koloru jest motyl? Niebieskiego. Gdzie jest biedronka? Wskaż i powiedz: Here!.Jakiego koloru jest biedronka? Czerwono-czarna. Gdzie jest mrówka? Wskaż i powiedz:Here! Jakiego koloru jest mrówka? Brązowego. Gdzie jest gąsienica? Wskaż i powiedz: Here!. Jakiego koloru jest gąsienica? Zielonego.Gdzie jest robak? Wskaż i powiedz.Here! Jakiego koloru jest robak? Żółtego.

obrazek  robaki






 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez plac zabaw. Wskaż piaskownicę. Wskaż zjeżdżalnię. Wskaż huśtawkę. Znajdź granatowe jajko.

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na granatowo.Napisz literę “T”[ ti]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziewięć.Tak, w koszyku jest dziewięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia we wtorek!   

                  
Odtwórz Bye Bye song




Lesson 10 yellow

Aneta Lukas

LESSON 10

SMERFY, KUBUSIE




Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu? Pooglądajmy więc historyjkę. 

 Odtwórz Garden animal

 

 

 

Tłumaczenie: Popatrz na obrazek. Czy widzisz biedronkę? Wskaż i powiedz: Widzę biedronkę ( I can see a ladybird). Czy widzisz ślimaka? I can see a snail. Czy widzisz pszczołę? I can see a bee.Czy widzisz motyla? I can see a butterfly.

 






 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie w ogrodzie. Wskaż trawę.. Wskaż ławkę.Wskaż krzewy.Znajdź fioletowe jajko.

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na fioletowo.Napisz literę “E”[i]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziesięć.Tak, w koszyku jest dziesięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w środę!   

                      

Odtwórz Bye Bye song














Lesson 8 yellow

Aneta Lukas

LESSON 8

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Zaśpiewaj piosenkę. 

 

Odtwórz Colorful Fruits song

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Gdzie jest kolor czerwony? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Co to jest czerwone? Powiedz:  Pomidor.. Gdzie jest żółty? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest żółte? Ananas. Gdzie jest zielony? Wskaż i powiedz:Here! C jest zielone? Melon. Gdzie jest fioletowy? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest fioletowe? Śliwka.

 






 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie nad jeziorem. Wskaż trawę. Wskaż jezioro. Wskaż dziewczynkę. Znajdź szare jajko.

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na szaro.Napisz literę “S”[ Es]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

obrazek S literka

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Osiem.Tak, w koszyku jest osiem jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w poniedziałek! 



Odtwórz Bye Bye song