UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Informacja dotycząca cookies


 Czym są ciasteczka (pliki cookies)?

Ciasteczko jest plikiem alfanumerycznym (tekstowym), który jest zapisywany na komputerze użytkownika podczas odwiedzin naszej witryny (lub aktualizowany - w przypadku odwiedzin ponownych/kolejnych).

 

W jaki sposób wykorzystujemy cookies w naszym serwisie?

Nie gromadzimy ani nie przetwarzamy żadnych informacji pozwalających na bezpośrednią identyfikację danych osobowych. Pliki cookies są wykorzystywane w naszym serwisie do celów statystycznych (dotyczących statystyk odwiedzin naszej witryny) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i dostarczenia bardziej dopasowanych treści.

 

Czy mogę wyłączyć obsługę Cookies?

Tak, możesz to zrobić w każdej chwili poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki w zakresie obsługi Cookies.

 

Jak wyłaczyć obsługę ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach:

Google Chrome

Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:

  • Usuwanie plików cookie
  • Domyślne blokowanie plików cookie
  • Domyślne zezwalanie na pliki cookie
  • Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
  • Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen

 

Internet Explorer

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

 

Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

 

Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.
O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

 

Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze "Akceptuj pliki cookie”.


Wyłączenie lub blokada obsługi cookies może spowodować nieprawidłowe działanie naszej witryny. Jeśli Twoja przeglądarka akceptuje obsługę Cookies, oznacza to wyrażenie zgody na stosowanie cookies przez naszą witrynę.

Lesson 7 yellow

Aneta Lukas

LESSON 7

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


odtwórz Hello song



 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Pooglądajmy więc historyjkę. 

 

 Odtwórz Fruit from Steve and Maggie

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Wskaż jabłko.Czy lubisz jabłka? Ja lubię jabłka.Wskaż banana. Czy lubisz banany? Ja lubię banany. Wskaż pomarańczę. Czy lubisz pomarańcze? Ja lubię pomarańcze.

 






 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez góry.

Wskaż góry. Wskaż rzekę. Wskaż kwiaty. Wskaż las.Teraz znajdź brązowe jajko.

 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na brązowo.Napisz literę “A”[ Ej] (pomagamy dziecku)  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Siedem.Tak, w koszyku jest siedem jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w piątek!      

                    

Propozycja zabawy: Proszę zasłonić dziecku oczy chustką.Położyć przed nim owoce i zadać pytanie ( What is it?) Dziecko po dotyku, zapachu odgaduje nazwę owocu (It's an apple, It's an orange. It's a banana)



Odtwórz Bye Bye song














Lesson 6 yellow

Aneta Lukas

LESSON 6

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



Odtwórz Hello Song Song

 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Zaczynajmy więc. Posłuchaj piosenki. 

 

odtwórz What is it song Steve and Maggie

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek.Wskaż dom. Co to jest? To jest dom.Wskaż okno.Co to jest? To jest okno.Wskaż drzwi. Co to są? To są drzwi. A teraz pokaż drzwi, okno w twoim domu

 

 

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Today the path goes by the sea.

Wskaż morze. Wskaż plażę. Wskaż statek. Wskaż zamek z piasku.Teraz znajdź różowe jajko.

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na różowo.Napisz literę “E”[ i]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Sześć.Tak, w koszyku jest sześć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w czwartek! 

                    

Propozycja zabawy: Lekcje angielskiego bardzo często zaczynamy od zabawy na powitanie “ Hello,hello I’m rolling the ball to…” ( Cześć turlam piłką do…) . Dzieci ją dobrze znają i lubią. Na zajęciach jest wprawdzie sporo dzieci, ale w domu możemy ją zmodyfikować. Proszę usiąść z dziećmi w kole, zamiast kolegów ,czy też koleżanek z przedszkola można posadzić zabawki ( oczywiście musimy “pomóc” zabawce poturlać piłkę i np naśladować różne głosy. Laleczka może mówić piskliwym głosem a misiu bardzo grubym, to uatrakcyjni zabawę a przy okazji utrwalimy w miły sposób słownictwo.



  Odtwórz Bye Bye Song    

 

















lesson 4 yellow

Aneta Lukas

LESSON 4

SMERFY, KUBUSIE




Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello Song Song

 



Tłumaczenie: Wspaniale! Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Zaczynajmy więc. Teraz posłuchaj i licz do dziesięciu

 

 Odtwórz Counting 1-10 Song

 

Tłumaczenie: Popatrz teraz na obrazek. Co widzisz na obrazku. Lalki? Nie! Pociągi? Nie! Misie? Nie! Piłki! Tak. Teraz policz zielone piłki.Ile zielonych piłek widzisz na obrazku?Tak, trzy.Teraz policz niebieskie piłki na obrazku.Ile widzisz niebieskich piłek?Trzy.Policz żółte piłki.Ile widzisz żółtych piłek? Dwie. Ile jest czerwonych piłek? Dwie. A teraz policz wszystkie piłki. Ile jest piłek? Dziesięć piłek.Pokaż mi 10 palców.Wspaniale! A teraz pokaż mi 5 palców. Dobra robota! Przybij piątkę!

 

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz możemy iść na poszukiwanie pisanek.Spójrz na obrazek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez las. Wskaż coś czerwonego na obrazku. A teraz dotknij czegoś czerwonego w swoim pokoju. Wskaż coś zielonego na obrazku.Teraz dotknij czegoś zielonego w swoim pokoju.Wskaż coś żółtego na obrazku. Teraz dotknij czegoś żółtego w swoim pokoju. Wskaż coś niebieskiego na obrazku. Teraz dotknij czegoś niebieskiego w swoim pokoju.A teraz znajdź niebieskie jajko. Wskaż jajko.

 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale. Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj je na niebiesko i naklej na koszyczek w ten sposób (proszę pomóc dziecku napisać literkę “P” [pi]

 

Tłumaczenie: Jesteś gotów?.Pokaż mi swój koszyk, proszę. Ile jest w koszyku jajek? Policz.Wspaniale. W koszyku są 3 jajka. Dobra robota. Czas się więc pożegnać. Do zobaczenia jutro!

 Odtwórz Bye Bye Song

















Lesson 5 yellow

Aneta Lukas

 

LESSON 5

SMERFY, KUBUSIE





 

Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



Odtwórz Hello Song Song

 



 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Zaczynajmy więc. Spójrz na obrazek To są żabki Wskaż dużą żabkę. Wskaż małą żabkę. Bardzo dobrze.

 



 

 

Tłumaczenie: Spójrz na jeszcze jeden obrazek. To są pszczółki i motyle. Ile pszczół? Policz.7, bardzo dobrze. Ile motyli? 3, wspaniale! A teraz ile jest pszczółek i motyli razem? Dziesięć. Wspaniale!

 

 

 

 

 

 

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).




 

Tłumaczenie:Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie wzdłuż rzeki.Wskaż słońce. Wskaż drzewo.Wskaż motyla.Wskaż żabę.Wskaż pszczołę.Wskaż niebo. Wskaż trawę. Wskaż chmurę. Teraz znajdź pomarańczowe jajko. 

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na niebiesko.Napisz literę “Y”[łaj] ( oczywiście pomagamy dziecku)  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Pięć.Tak, w koszyku jest pięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w środę!   




 Odtwórz Bye Bye Song

 

















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lesson 3 yellow

Aneta Lukas

LESSON 3

SMERFY, KUBUSIE

Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.

 

Odtwórz hello song

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale! Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Zaczynajmy więc. Now, listen and watch video.

 

odtwórz piosenkę o kolorach

 

Tłumaczenie: Popatrz teraz na zabawki na obrazku. Wskaż czerwoną zabawkę.Co jest czerwone? Tak,piłka jest czerwona. Wskaż zieloną zabawkę. Co jest zielone? Tak,misiu jest zielony. Wskaż żółtą zabawkę. Co jest żółte? Tak,lalka jest żółta.Wskaż niebieską zabawkę.Co jest niebieskie? Tak, pociąg jest niebieski.

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz możemy iść na poszukiwanie pisanek.Spójrz na obrazek. Wskaż coś czerwonego na obrazku. A teraz dotknij czegoś czerwonego w swoim pokoju. Wskaż coś zielonego na obrazku.Teraz dotknij czegoś zielonego w swoim pokoju.Wskaż coś żółtego na obrazku. Teraz dotknij czegoś żółtego w swoim pokoju. Wskaż coś niebieskiego na obrazku. Teraz dotknij czegoś niebieskiego w swoim pokoju.A teraz znajdź żółte jajko. Wskaż żółte jajko ( po prawej stronie, na liściu białego kwiatka)

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale. Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj je na żółto i naklej na koszyczek w ten sposób (proszę pomóc dziecku napisać literkę “P” [pi])

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotów?.Pokaż mi swój koszyk, proszę. Ile jest w koszyku jajek? Policz.Wspaniale. W koszyku są 3 jajka. Dobra robota. Czas się więc pożegnać. Do zobaczenia w poniedziałek!

 

odtwórz Bye Bye song