LESSON 9

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Pooglądajmy video 

Odtwórz Finger animal family 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Gdzie jest motyl? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Jakiego koloru jest motyl? Niebieskiego. Gdzie jest biedronka? Wskaż i powiedz: Here!.Jakiego koloru jest biedronka? Czerwono-czarna. Gdzie jest mrówka? Wskaż i powiedz:Here! Jakiego koloru jest mrówka? Brązowego. Gdzie jest gąsienica? Wskaż i powiedz: Here!. Jakiego koloru jest gąsienica? Zielonego.Gdzie jest robak? Wskaż i powiedz.Here! Jakiego koloru jest robak? Żółtego.

obrazek  robaki






 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez plac zabaw. Wskaż piaskownicę. Wskaż zjeżdżalnię. Wskaż huśtawkę. Znajdź granatowe jajko.

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na granatowo.Napisz literę “T”[ ti]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziewięć.Tak, w koszyku jest dziewięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia we wtorek!   

                  
Odtwórz Bye Bye song




LESSON 8

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Zaśpiewaj piosenkę. 

 

Odtwórz Colorful Fruits song

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Gdzie jest kolor czerwony? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Co to jest czerwone? Powiedz:  Pomidor.. Gdzie jest żółty? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest żółte? Ananas. Gdzie jest zielony? Wskaż i powiedz:Here! C jest zielone? Melon. Gdzie jest fioletowy? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest fioletowe? Śliwka.

 






 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie nad jeziorem. Wskaż trawę. Wskaż jezioro. Wskaż dziewczynkę. Znajdź szare jajko.

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na szaro.Napisz literę “S”[ Es]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

obrazek S literka

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Osiem.Tak, w koszyku jest osiem jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w poniedziałek! 



Odtwórz Bye Bye song

















LESSON 7

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


odtwórz Hello song



 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Pooglądajmy więc historyjkę. 

 

 Odtwórz Fruit from Steve and Maggie

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Wskaż jabłko.Czy lubisz jabłka? Ja lubię jabłka.Wskaż banana. Czy lubisz banany? Ja lubię banany. Wskaż pomarańczę. Czy lubisz pomarańcze? Ja lubię pomarańcze.

 






 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez góry.

Wskaż góry. Wskaż rzekę. Wskaż kwiaty. Wskaż las.Teraz znajdź brązowe jajko.

 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na brązowo.Napisz literę “A”[ Ej] (pomagamy dziecku)  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Siedem.Tak, w koszyku jest siedem jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w piątek!      

                    

Propozycja zabawy: Proszę zasłonić dziecku oczy chustką.Położyć przed nim owoce i zadać pytanie ( What is it?) Dziecko po dotyku, zapachu odgaduje nazwę owocu (It's an apple, It's an orange. It's a banana)



Odtwórz Bye Bye song














LESSON 6

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



Odtwórz Hello Song Song

 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Zaczynajmy więc. Posłuchaj piosenki. 

 

odtwórz What is it song Steve and Maggie

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek.Wskaż dom. Co to jest? To jest dom.Wskaż okno.Co to jest? To jest okno.Wskaż drzwi. Co to są? To są drzwi. A teraz pokaż drzwi, okno w twoim domu

 

 

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Today the path goes by the sea.

Wskaż morze. Wskaż plażę. Wskaż statek. Wskaż zamek z piasku.Teraz znajdź różowe jajko.

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na różowo.Napisz literę “E”[ i]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Sześć.Tak, w koszyku jest sześć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w czwartek! 

                    

Propozycja zabawy: Lekcje angielskiego bardzo często zaczynamy od zabawy na powitanie “ Hello,hello I’m rolling the ball to…” ( Cześć turlam piłką do…) . Dzieci ją dobrze znają i lubią. Na zajęciach jest wprawdzie sporo dzieci, ale w domu możemy ją zmodyfikować. Proszę usiąść z dziećmi w kole, zamiast kolegów ,czy też koleżanek z przedszkola można posadzić zabawki ( oczywiście musimy “pomóc” zabawce poturlać piłkę i np naśladować różne głosy. Laleczka może mówić piskliwym głosem a misiu bardzo grubym, to uatrakcyjni zabawę a przy okazji utrwalimy w miły sposób słownictwo.



  Odtwórz Bye Bye Song    

 

















 

LESSON 5

SMERFY, KUBUSIE





 

Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



Odtwórz Hello Song Song

 



 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Zaczynajmy więc. Spójrz na obrazek To są żabki Wskaż dużą żabkę. Wskaż małą żabkę. Bardzo dobrze.

 



 

 

Tłumaczenie: Spójrz na jeszcze jeden obrazek. To są pszczółki i motyle. Ile pszczół? Policz.7, bardzo dobrze. Ile motyli? 3, wspaniale! A teraz ile jest pszczółek i motyli razem? Dziesięć. Wspaniale!

 

 

 

 

 

 

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).




 

Tłumaczenie:Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie wzdłuż rzeki.Wskaż słońce. Wskaż drzewo.Wskaż motyla.Wskaż żabę.Wskaż pszczołę.Wskaż niebo. Wskaż trawę. Wskaż chmurę. Teraz znajdź pomarańczowe jajko. 

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na niebiesko.Napisz literę “Y”[łaj] ( oczywiście pomagamy dziecku)  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Pięć.Tak, w koszyku jest pięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w środę!   




 Odtwórz Bye Bye Song

 

















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LESSON 4

SMERFY, KUBUSIE




Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello Song Song

 



Tłumaczenie: Wspaniale! Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Zaczynajmy więc. Teraz posłuchaj i licz do dziesięciu

 

 Odtwórz Counting 1-10 Song

 

Tłumaczenie: Popatrz teraz na obrazek. Co widzisz na obrazku. Lalki? Nie! Pociągi? Nie! Misie? Nie! Piłki! Tak. Teraz policz zielone piłki.Ile zielonych piłek widzisz na obrazku?Tak, trzy.Teraz policz niebieskie piłki na obrazku.Ile widzisz niebieskich piłek?Trzy.Policz żółte piłki.Ile widzisz żółtych piłek? Dwie. Ile jest czerwonych piłek? Dwie. A teraz policz wszystkie piłki. Ile jest piłek? Dziesięć piłek.Pokaż mi 10 palców.Wspaniale! A teraz pokaż mi 5 palców. Dobra robota! Przybij piątkę!

 

 

  Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz możemy iść na poszukiwanie pisanek.Spójrz na obrazek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez las. Wskaż coś czerwonego na obrazku. A teraz dotknij czegoś czerwonego w swoim pokoju. Wskaż coś zielonego na obrazku.Teraz dotknij czegoś zielonego w swoim pokoju.Wskaż coś żółtego na obrazku. Teraz dotknij czegoś żółtego w swoim pokoju. Wskaż coś niebieskiego na obrazku. Teraz dotknij czegoś niebieskiego w swoim pokoju.A teraz znajdź niebieskie jajko. Wskaż jajko.

 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale. Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj je na niebiesko i naklej na koszyczek w ten sposób (proszę pomóc dziecku napisać literkę “P” [pi]

 

Tłumaczenie: Jesteś gotów?.Pokaż mi swój koszyk, proszę. Ile jest w koszyku jajek? Policz.Wspaniale. W koszyku są 3 jajka. Dobra robota. Czas się więc pożegnać. Do zobaczenia jutro!

 Odtwórz Bye Bye Song