LESSON 6
SMERFY, KUBUSIE
Wskazówki dla rodziców:
Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.
Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.
Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.
Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Zaczynajmy więc. Posłuchaj piosenki.
odtwórz What is it song Steve and Maggie
Tłumaczenie: Teraz spójrz na obrazek.Wskaż dom. Co to jest? To jest dom.Wskaż okno.Co to jest? To jest okno.Wskaż drzwi. Co to są? To są drzwi. A teraz pokaż drzwi, okno w twoim domu
Wskazówka dla rodziców: Proszę pamiętać o robieniu pauz pomiędzy zdaniami. Niech dziecko ma czas na wykonanie zadania :).
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Today the path goes by the sea.
Wskaż morze. Wskaż plażę. Wskaż statek. Wskaż zamek z piasku.Teraz znajdź różowe jajko.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na różowo.Napisz literę “E”[ i] na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Sześć.Tak, w koszyku jest sześć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w czwartek!
Propozycja zabawy: Lekcje angielskiego bardzo często zaczynamy od zabawy na powitanie “ Hello,hello I’m rolling the ball to…” ( Cześć turlam piłką do…) . Dzieci ją dobrze znają i lubią. Na zajęciach jest wprawdzie sporo dzieci, ale w domu możemy ją zmodyfikować. Proszę usiąść z dziećmi w kole, zamiast kolegów ,czy też koleżanek z przedszkola można posadzić zabawki ( oczywiście musimy “pomóc” zabawce poturlać piłkę i np naśladować różne głosy. Laleczka może mówić piskliwym głosem a misiu bardzo grubym, to uatrakcyjni zabawę a przy okazji utrwalimy w miły sposób słownictwo.