LESSON 13

SMERFY, KUBUSIE



                                             



 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfiki ! Witajcie Kubusie i! To już koniec naszego Egg Hunt.Spójrzcie na obrazek, aby otworzyć drzwi powiedzcie zaklęcie “ Happy Easter!” 





Tłumaczenie: Posłuchajcie i spróbujcie zgadnąć: Kto mówi? ( proszę po kolei odtwarzać ścieżki dźwiękowe, na dole pod nagraniami umieszczone jest rozwiązanie)

                                                                           



 

 

Tłumaczenie: A teraz pooglądajcie historyjki.                         

 Odtwórz Easter at home

   Odtwórz Easter-Nursery Rhymes 

 Odtwórz Easter toys

Tłumaczenie: Spójrzcie. To jest zajączek wielkanocny. Możecie go wydrukować i pokolorować.

 Pobierz kolorowankę

Tłumaczenie: A to jest gra planszowa: Easter Egg Hunt! Wydrukujcie i zagrajcie.

Opis gry: Pionki stawiamy na koszyczku z napisem START. Zaczyna najmłodszy uczestnik gry. Rzuca kostką [ proszę w tym momencie powiedzieć dziecku: Roll the dice (dajs)] i przesuwa pionek zgodnie z wyrzuconą ilością oczek. Gdy jest ruch następnej osoby mówimy:Your turn. 

Oznaczenia:  pole red ( czerwone)- dance (zatańcz), yellow (żółte)- sing a song (zaśpiewaj piosenkę), blue- jump 5 times( podskocz 5 razy),black (czarny) -miss your turn (tracisz kolejkę), pink- count to 10 (policz do 10-u), purple (fioletowy)- clap your hands(klaśnij w ręce, green- turn around ( obróć się) Dodatkowo, gdy staniemy na polu z ukrytym zajączkiem i kurczątkiem wołamy: Hello, Easter Bunny! Hello, Easter chicken!                                                                                                  

Pobierz Grę







LESSON 12

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



Odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie skarbu? Zaśpiewajmy piosenkę.

                                                                           


Odtwórz Here comes the Bunny




 

Tłumaczenie: Spójrz na obrazek, wskaż  i powiedz: Koszyczek wielkanocny, kurczątko, pisanka, zajączek wielkanocny,bazie kotki.

 



Propozycja zabawy: Proszę przygotować 2 zestawy kart ze świątecznymi obrazkami 

( koszyczek wielkanocny, zajączek, kurczaczek, bazie kotki, pisanka). Każdy z uczestników rozkłada swój zestaw kart przed sobą, w taki sposób, aby obrazki były niewidoczne. Gracze równocześnie  odkrywają pierwszą ze swoich kart Jeśli mają te same obrazki wołają Happy Easter! I tak po kolei, aż odkryją wszystkie obrazki.



 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie w parku. Wskaż kwiaty. Wskaż drzewo.Wskaż trawę. Wskaż ławkę. Wskaż kosz na śmieci. Znajdź czarne jajko.

 

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na czarno.Napisz”wykrzyknik”  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dwanaście.Tak, w koszyku jest dwanaście  jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w piątek!   

                      

Odtwórz Bye Bye song                                                                                                                                         

















LESSON 11

SMERFY, KUBUSIE




Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu? Pooglądajmy więc historyjkę. 

odtwórz ice cream for Steve 

 

 

 

Tłumaczenie:Popatrz na obrazek, wskaż i odpowiedz. Czy lubisz lody? Powiedz: Lubię lody/ Nie lubię lodów (I like/ I don’t like ice cream). Czy lubisz czekoladę? Powiedz: I like chocolate/ I don’t like chocolate. Czy lubisz ciasto? I like/ I don’t like.Czy lubisz śliwki? I like plums? I don’t like plums.Czy lubisz pomidory? I like tomatoes? I don’t like tomatoes.

 





Propozycja zabawy: Proszę przygotować kartoniki z różnymi produktami, owocami. Spośród przygotowanych kartoników, każdy uczestnik wybiera 3. Kładzie je przed sobą tak, żeby przeciwnik nie widział jakie są na nich obrazki.Zadajemy naprzemiennie pytanie: Do you like…( wymieniamy nazwę produktu)? Jeśli osoba, której zadajemy pytanie ma obrazek z tym produktem , to go odkrywa i mówi: Yes, I like...Wygrywa ten uczestnik gry, któremu uda się jako pierwszemu odkryć wszystkie karty przeciwnika.

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie po łące. Wskaż kwiaty. Wskaż pszczołę.Wskaż motyla. Wskaż gąsienicę. Wskaż mrówkę. Znajdź białe jajko.

 

 

 

 

Tłumaczenie: Wspaniale! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na biało.Napisz literę “R”[a:]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policzmy. Jedenaście.Tak, w koszyku jest jedenaście  jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w czwartek!   

                      

Odtwórz Bye Bye song 














LESSON 10

SMERFY, KUBUSIE




Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu? Pooglądajmy więc historyjkę. 

 Odtwórz Garden animal

 

 

 

Tłumaczenie: Popatrz na obrazek. Czy widzisz biedronkę? Wskaż i powiedz: Widzę biedronkę ( I can see a ladybird). Czy widzisz ślimaka? I can see a snail. Czy widzisz pszczołę? I can see a bee.Czy widzisz motyla? I can see a butterfly.

 






 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie w ogrodzie. Wskaż trawę.. Wskaż ławkę.Wskaż krzewy.Znajdź fioletowe jajko.

 

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na fioletowo.Napisz literę “E”[i]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziesięć.Tak, w koszyku jest dziesięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w środę!   

                      

Odtwórz Bye Bye song














LESSON 9

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.



odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Pooglądajmy video 

Odtwórz Finger animal family 

 

 

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Gdzie jest motyl? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Jakiego koloru jest motyl? Niebieskiego. Gdzie jest biedronka? Wskaż i powiedz: Here!.Jakiego koloru jest biedronka? Czerwono-czarna. Gdzie jest mrówka? Wskaż i powiedz:Here! Jakiego koloru jest mrówka? Brązowego. Gdzie jest gąsienica? Wskaż i powiedz: Here!. Jakiego koloru jest gąsienica? Zielonego.Gdzie jest robak? Wskaż i powiedz.Here! Jakiego koloru jest robak? Żółtego.

obrazek  robaki






 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez plac zabaw. Wskaż piaskownicę. Wskaż zjeżdżalnię. Wskaż huśtawkę. Znajdź granatowe jajko.

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na granatowo.Napisz literę “T”[ ti]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziewięć.Tak, w koszyku jest dziewięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia we wtorek!   

                  
Odtwórz Bye Bye song




LESSON 8

SMERFY, KUBUSIE





Wskazówki dla rodziców:

Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.

 

 

Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.

 

Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.


Odtwórz Hello song

 

 



Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale!  Zaśpiewaj piosenkę. 

 

Odtwórz Colorful Fruits song

 

 

Tłumaczenie: Teraz spójrz na  obrazek. Gdzie jest kolor czerwony? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Co to jest czerwone? Powiedz:  Pomidor.. Gdzie jest żółty? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest żółte? Ananas. Gdzie jest zielony? Wskaż i powiedz:Here! C jest zielone? Melon. Gdzie jest fioletowy? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest fioletowe? Śliwka.

 






 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie nad jeziorem. Wskaż trawę. Wskaż jezioro. Wskaż dziewczynkę. Znajdź szare jajko.

 

 

Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na szaro.Napisz literę “S”[ Es]  na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób. 

obrazek S literka

 

 

Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Osiem.Tak, w koszyku jest osiem jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w poniedziałek! 



Odtwórz Bye Bye song