- Szczegóły
- Aneta Lukas
- Kategoria: Język angielski - 3 latki
- Odsłony: 435
LESSON 13
SMERFY, KUBUSIE
Tłumaczenie: Witajcie Smerfiki ! Witajcie Kubusie i! To już koniec naszego Egg Hunt.Spójrzcie na obrazek, aby otworzyć drzwi powiedzcie zaklęcie “ Happy Easter!”
Tłumaczenie: Posłuchajcie i spróbujcie zgadnąć: Kto mówi? ( proszę po kolei odtwarzać ścieżki dźwiękowe, na dole pod nagraniami umieszczone jest rozwiązanie)
Tłumaczenie: A teraz pooglądajcie historyjki.
Tłumaczenie: Spójrzcie. To jest zajączek wielkanocny. Możecie go wydrukować i pokolorować.
Tłumaczenie: A to jest gra planszowa: Easter Egg Hunt! Wydrukujcie i zagrajcie.
Opis gry: Pionki stawiamy na koszyczku z napisem START. Zaczyna najmłodszy uczestnik gry. Rzuca kostką [ proszę w tym momencie powiedzieć dziecku: Roll the dice (dajs)] i przesuwa pionek zgodnie z wyrzuconą ilością oczek. Gdy jest ruch następnej osoby mówimy:Your turn.
Oznaczenia: pole red ( czerwone)- dance (zatańcz), yellow (żółte)- sing a song (zaśpiewaj piosenkę), blue- jump 5 times( podskocz 5 razy),black (czarny) -miss your turn (tracisz kolejkę), pink- count to 10 (policz do 10-u), purple (fioletowy)- clap your hands(klaśnij w ręce, green- turn around ( obróć się) Dodatkowo, gdy staniemy na polu z ukrytym zajączkiem i kurczątkiem wołamy: Hello, Easter Bunny! Hello, Easter chicken!
- Szczegóły
- Aneta Lukas
- Kategoria: Język angielski - 3 latki
- Odsłony: 525
LESSON 12
SMERFY, KUBUSIE
Wskazówki dla rodziców:
Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.
Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.
Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie skarbu? Zaśpiewajmy piosenkę.
Tłumaczenie: Spójrz na obrazek, wskaż i powiedz: Koszyczek wielkanocny, kurczątko, pisanka, zajączek wielkanocny,bazie kotki.
Propozycja zabawy: Proszę przygotować 2 zestawy kart ze świątecznymi obrazkami
( koszyczek wielkanocny, zajączek, kurczaczek, bazie kotki, pisanka). Każdy z uczestników rozkłada swój zestaw kart przed sobą, w taki sposób, aby obrazki były niewidoczne. Gracze równocześnie odkrywają pierwszą ze swoich kart Jeśli mają te same obrazki wołają Happy Easter! I tak po kolei, aż odkryją wszystkie obrazki.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie w parku. Wskaż kwiaty. Wskaż drzewo.Wskaż trawę. Wskaż ławkę. Wskaż kosz na śmieci. Znajdź czarne jajko.
Tłumaczenie: Wspaniale! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na czarno.Napisz”wykrzyknik” na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dwanaście.Tak, w koszyku jest dwanaście jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w piątek!
- Szczegóły
- Aneta Lukas
- Kategoria: Język angielski - 3 latki
- Odsłony: 468
LESSON 11
SMERFY, KUBUSIE
Wskazówki dla rodziców:
Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.
Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.
Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.
Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu? Pooglądajmy więc historyjkę.
Tłumaczenie:Popatrz na obrazek, wskaż i odpowiedz. Czy lubisz lody? Powiedz: Lubię lody/ Nie lubię lodów (I like/ I don’t like ice cream). Czy lubisz czekoladę? Powiedz: I like chocolate/ I don’t like chocolate. Czy lubisz ciasto? I like/ I don’t like.Czy lubisz śliwki? I like plums? I don’t like plums.Czy lubisz pomidory? I like tomatoes? I don’t like tomatoes.
Propozycja zabawy: Proszę przygotować kartoniki z różnymi produktami, owocami. Spośród przygotowanych kartoników, każdy uczestnik wybiera 3. Kładzie je przed sobą tak, żeby przeciwnik nie widział jakie są na nich obrazki.Zadajemy naprzemiennie pytanie: Do you like…( wymieniamy nazwę produktu)? Jeśli osoba, której zadajemy pytanie ma obrazek z tym produktem , to go odkrywa i mówi: Yes, I like...Wygrywa ten uczestnik gry, któremu uda się jako pierwszemu odkryć wszystkie karty przeciwnika.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie po łące. Wskaż kwiaty. Wskaż pszczołę.Wskaż motyla. Wskaż gąsienicę. Wskaż mrówkę. Znajdź białe jajko.
Tłumaczenie: Wspaniale! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na biało.Napisz literę “R”[a:] na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policzmy. Jedenaście.Tak, w koszyku jest jedenaście jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w czwartek!
- Szczegóły
- Aneta Lukas
- Kategoria: Język angielski - 3 latki
- Odsłony: 456
LESSON 10
SMERFY, KUBUSIE
Wskazówki dla rodziców:
Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.
Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.
Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.
Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu? Pooglądajmy więc historyjkę.
Tłumaczenie: Popatrz na obrazek. Czy widzisz biedronkę? Wskaż i powiedz: Widzę biedronkę ( I can see a ladybird). Czy widzisz ślimaka? I can see a snail. Czy widzisz pszczołę? I can see a bee.Czy widzisz motyla? I can see a butterfly.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie w ogrodzie. Wskaż trawę.. Wskaż ławkę.Wskaż krzewy.Znajdź fioletowe jajko.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na fioletowo.Napisz literę “E”[i] na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziesięć.Tak, w koszyku jest dziesięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w środę!
- Szczegóły
- Aneta Lukas
- Kategoria: Język angielski - 3 latki
- Odsłony: 438
LESSON 9
SMERFY, KUBUSIE
Wskazówki dla rodziców:
Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.
Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.
Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.
Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Pooglądajmy video
Tłumaczenie: Teraz spójrz na obrazek. Gdzie jest motyl? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Jakiego koloru jest motyl? Niebieskiego. Gdzie jest biedronka? Wskaż i powiedz: Here!.Jakiego koloru jest biedronka? Czerwono-czarna. Gdzie jest mrówka? Wskaż i powiedz:Here! Jakiego koloru jest mrówka? Brązowego. Gdzie jest gąsienica? Wskaż i powiedz: Here!. Jakiego koloru jest gąsienica? Zielonego.Gdzie jest robak? Wskaż i powiedz.Here! Jakiego koloru jest robak? Żółtego.
obrazek robaki
Tłumaczenie: Bardzo dobrze Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie przez plac zabaw. Wskaż piaskownicę. Wskaż zjeżdżalnię. Wskaż huśtawkę. Znajdź granatowe jajko.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na granatowo.Napisz literę “T”[ ti] na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Dziewięć.Tak, w koszyku jest dziewięć jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia we wtorek!
- Szczegóły
- Aneta Lukas
- Kategoria: Język angielski - 3 latki
- Odsłony: 468
LESSON 8
SMERFY, KUBUSIE
Wskazówki dla rodziców:
Proszę odtworzyć nagranie robiąc pauzę po każdym zdaniu, aby dzieci miały czas na ewentualną odpowiedź, czy też reakcję.
Tłumaczenie: Witajcie Smerfy! Witajcie Kubusie! To ja, Pani Ania. Cieszę się, że was widzę. A wy cieszycie się, że mnie widzicie? Tak? To wspaniale! A więc zaśpiewajmy razem piosenkę. Pamiętajcie, naśladujcie ruchy.
Wskazówki dla rodziców: Proszę odtworzyć nagranie i razem z dzieckiem przyłączyć się do śpiewania i wykonywania ruchów.
Tłumaczenie: Jesteście gotowi na poszukiwanie skarbu?Tak? Wspaniale! Zaśpiewaj piosenkę.
Tłumaczenie: Teraz spójrz na obrazek. Gdzie jest kolor czerwony? Wskaż i powiedz: Here!(tutaj) Co to jest czerwone? Powiedz: Pomidor.. Gdzie jest żółty? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest żółte? Ananas. Gdzie jest zielony? Wskaż i powiedz:Here! C jest zielone? Melon. Gdzie jest fioletowy? Wskaż i powiedz: Here!. Co jest fioletowe? Śliwka.
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a na poszukiwanie pisanek. Dzisiaj ścieżka biegnie nad jeziorem. Wskaż trawę. Wskaż jezioro. Wskaż dziewczynkę. Znajdź szare jajko.
Tłumaczenie: Bardzo dobrze! Teraz narysuj jajko.Wytnij jajko.Pokoloruj jajko na szaro.Napisz literę “S”[ Es] na nim i naklej na koszyk właśnie w ten sposób.
obrazek S literka
Tłumaczenie: Jesteś gotowy/a! Pokaż mi swój koszyk ,proszę.Ile jest jajek w koszyku? Policz. Osiem.Tak, w koszyku jest osiem jajek.Super! Czas się teraz pożegnać. Do zobaczenia w poniedziałek!
Strona 5 z 7